DB50113 SATO TECH SATO Ремонтний комплект пильника шарніра рівних кутових швидкостей (Volkswagen Transporter, Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhabra, Volkswagen Passat, Renault Espace 3, Mazda 323S, Volkswagen Golf, Audi TT, Volkswagen Bora, Alfa Romeo 166)

246 
 сьогодні
Виробник
SATO TECH (Великобританія) Виробництво Великобританія
Каталоговий номер
DB50113
  • ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ
    якість від виробника. Обмін/повернення товару протягом 14 днів, докладніше →
  • ОПЛАТА ПРИ ОТРИМАННІ АБО ОНЛАЙН
    готівкою при отриманні, переказом на карту, MonoPay, ApplePay, GooglePay, Visa/Mastercard, докладніше →
  • ДОСТАВКА ПО ВСІЙ УКРАЇНІ
    - у відділення або кур'єром до дверей. Отримуйте запчастини у зручному для Вас місці
    докладніше →

Застосовність

Товар підходить до марок/моделей авто:
- Alfa Romeo: 166
- Audi: A3, A4 B6, A4 B7, TT
- Ford: Galaxy
- Mazda: 323S
- Renault: Espace 3
- Seat: Alhabra, Cordoba, Ibiza, Leon, Toledo
- Skoda: Fabia, Octavia
- Volkswagen: Beetle, Bora, Golf, Multivan, Passat, Phaeton, Sharan, Transporter
Товарна група:
- Зчеплення та трансмісія Пильовик ШРУСу

Про виробника SATO TECH

Країна : Великобританія Логотип SATO TECH

SATOTECH - торгова марка, під якою на ринок України поставляються амортизатори для комерційних та легкових автомобілів.

В асортименті різні типи амортизаторів для європейських, корейських, японських, а також російських авто марок.

Незважаючи на низьку вартість, всі вироби мають гарне виконання та комплектацію, якісну упаковку.

SATO TECH – гарний варіант для тих, хто хоче суттєво заощадити.

Аналоги "DB50113 SATO TECH":

0 відгуків
507  сьогодні
Артикул:
100 495 0003
MEYLE
Виробництво Німеччина Німеччина
Купити Код: 25238-2
Сторона встановлення: з боку коробки передач, передній міст зліва
Внутрішній діаметр 1(мм): 23
Внутрішній діаметр 2 (мм): 57.5
Довжина [мм]: 104
Матеріал: гума
Ціна - якість
0 відгуків
248  сьогодні
Артикул:
500067
ERT
Виробництво Іспанія Іспанія
Купити Код: 218106-7
Внутрішній діаметр 1(мм): 23
Внутрішній діаметр 2 (мм): 56
Висота [мм]: 99
Сторона встановлення: з боку коробки передач