NJ312 Payen Сальник двигуна (вир-во PAYEN) з боку коробки передач (Honda Civic, Accord, Prelude, Shuttle, Jazz, HR-V, Stream, FR-V, City)
187 ₴
сьогодні
|
- Виробник
- Payen (Франція)
- Каталоговий номер
- NJ312
- Сторона встановлення
- з боку коробки передач
- Висота [мм]
- 10
- Матеріал
- MVG (кремнійорганічний каучук)
- Внутрішній діаметр
- 80
- Зовнішній діаметр [мм]
- 100
- Тип сальника валу
- 827S RD
- Напрямок обертання
- по годинниковій стрілці
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Honda: Accord, City, Civic, FR-V, HR-V, Jazz, Prelude, Shuttle, Stream
- Товарна група:
- - Двигун та комплектуючі Сальник коленвала
- - Двигун та комплектуючі Сальник розподільчого вала
Про виробника Payen
Країна : Франція
Витоки французької компанії лежать у 1890 році, а свою нинішню назву Payen отримала у 1906 році. На сьогоднішній день бренд належить американському концерну Federal Mogul. Каталог бренду складається з понад 10000 найменувань, серед яких: комплекти болтів ГБЦ, сальники та різні прокладки (ГБЦ, піддона картера, клапанної кришки, впускного/випускного колекторів) з різних матеріалів, маслознімні ковпачки.
Сайт: www.federalmogul.com
Аналоги "NJ312 Payen":
503 ₴
сьогодні
- Артикул:
- 81-53323-00
- VICTOR REINZ
- Німеччина
Внутрішній діаметр: 80
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Ширина (мм): 10
Тип сальника валу: A SL
Тип крутіння: праве кручення
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Ширина (мм): 10
Тип сальника валу: A SL
Тип крутіння: праве кручення
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Рекомендуємо
68 ₴
сьогодні
- Артикул:
- NJ313
- Payen
- Франція
Товщина [мм]: 8
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Висота [мм]: 8
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Внутрішній діаметр: 29
Зовнішній діаметр [мм]: 45
Тип сальника валу: 827S LD
Напрямок обертання: проти годинникової стрілки
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Висота [мм]: 8
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Внутрішній діаметр: 29
Зовнішній діаметр [мм]: 45
Тип сальника валу: 827S LD
Напрямок обертання: проти годинникової стрілки
589 ₴
сьогодні
- Артикул:
- 468.670
- ELRING
- Німеччина
Рекомендуємо
613 ₴
сьогодні
- Артикул:
- 19016488B
- CORTECO
- Італія
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Внутрішній діаметр 1(мм): 80
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 100
Висота 1 [мм]: 10
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Тип крутіння: праве кручення
Внутрішній діаметр 1(мм): 80
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 100
Висота 1 [мм]: 10
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Тип крутіння: праве кручення
241 ₴
сьогодні
- Артикул:
- 15047300
- AJUSA
- Іспанія
Внутрішній діаметр: 31
Зовнішній діаметр [мм]: 46
Ширина (мм): 8
Висота [мм]: 8
Зовнішній діаметр [мм]: 46
Ширина (мм): 8
Висота [мм]: 8
176 ₴
сьогодні
- Артикул:
- OS2323
- BGA
- Великобританія
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Ширина (мм): 10
Форма: круглий
Внутрішній діаметр: 80
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Ширина 1 [мм]: 10
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 100
Внутрішній діаметр 1(мм): 80
Ширина (мм): 10
Форма: круглий
Внутрішній діаметр: 80
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Ширина 1 [мм]: 10
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 100
Внутрішній діаметр 1(мм): 80
669 ₴
завтра
- Артикул:
- 19027827B
- CORTECO
- Італія
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Внутрішній діаметр 1(мм): 80
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 100
Висота 1 [мм]: 10
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Тип крутіння: праве кручення
Внутрішній діаметр 1(мм): 80
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 100
Висота 1 [мм]: 10
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Тип крутіння: праве кручення
924 ₴
термін 2 дн.
- Артикул:
- 15061500
- AJUSA
- Іспанія
Внутрішній діаметр: 80
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Ширина (мм): 10
Висота [мм]: 10
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Ширина (мм): 10
Висота [мм]: 10
Оригінальні номери
OEM:
91214PH1004
91214PE1721
91214P7A004
91214PH1661
91214PH3751
91214PH1013
91212PTO004
91214PAAA01
91214PD2004
91214PH1003
91214PC6013
91214PC6003
91214PR4A00
91214PR4A01
91214PLE003
VOLVO:
NOINFO